За замовчуванням Blender містить десять mesh-об’єктів, додати які можна через меню заголовка редактора 3D Viewport | 3D-вьюпорт . Це ж меню викликається комбінацією клавіш Shift + A .
Потім відкрийте меню “Add” у нижній частині екрана і виберіть потрібний тип об’єктів, наприклад, фігури (Mesh), а потім саму фігуру . Після її додавання вона з’явиться біля курсора. Так ви можете додати будь-який об’єкт.
Опція у сферу може бути викликана з меню Полісетка ‣ Перетворення ‣ У сферу або натисніть Shift-Alt-S .
Щоб імпортувати VRML або файл DXF у сцену Блендера, Ви маєте скористатися функцією 'Import' у меню 'File'. Програма знає, що ви намагаєтеся відкрити щось інше, ніж . blend файл, і вставить його вміст у поточну сцену. Тепер вам потрібно знайти об’єкт(и), який Ви щойно додали.